وبلاگ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

آموزش نوشتن رزومه حرفه ای

آموزش نوشتن رزومه حرفه ای اگر به دنبال شغل ایده آل خود هستید در نظر داشته باشید که داشتن یک رزومه بی نهایت می تواند شمارا در این زمینه کمک کند.

رزومه چیست؟

رزومه برگه یا فایلی است که در آن مشخصات شما به همراه میزان تحصیلات و مهارت ها و تجربیات کاریتان در آن قرار دارد.

کارفرما به راحتی از آموزش نوشتن رزومه حرفه ای مطالعه رزومه شما در کمترین زمان ممکن می تواند متوجه شود که آیا شما به در مجموعه او می خورید یا نه.

مواد لازم برای داشتن یک رزومه

برای داشتن رزومه به یک سیستم و آموزش نوشتن رزومه حرفه ای خوب وردآفیس نیاز دارید.زیرا که یک رزومه تایپ شده و تمیز بسیار بهتر از یک دست نوشته و یا تعریف لفظی شماست.

چطور رزومه بنویسیم؟

1-از مشخصات فردی شروع کنید.اطلاعاتی مثل نام – نام خانوادگی – محل تولد – محل سکونت – آدرس ایمیل- آدرس سایت – شماره همراه و …

2-در مرحله بعدی از تحصیلاتتان بنویسید.معمولا از آخرین مدرک تحصیلی در رزومه نام می برند.مثلا شما فوق لیسانس هستید.پس در رزومه ابتدا رشته تحصیلی، مقطع ، معدل و نام دانشگاه دوره ارشد خود را بنویسید. سپس لیسانس ، دیپلم و … .

3-بعد از این مرحله نوبت به نوشتن دوره های آموزشی است که تا به حال گذرانده اید.دقت کنید دوره های آموزشی صرفا در دانشگاه نیست و ممکن است شما مهارت خاصی را در دوره آموزشی و یا در دوره کارورزی گذرانده باشید.

آموزش نوشتن رزومه حرفه ای

4-نوبت رسید به تجربیات کاری شما، سعی کنید اگر سابقه کاری نامرتبط با حوزه فعالیتی که در حال حاضر به دنبال آن هستید را در آخر لیست بگذارید.وبیشتر از سابقه های مرتبط خود بگویید.

5-میزان تسلط شما به زبان های خارجی هم میتواند برای کارفرما جذاب باشد.

6-در رزومه از مهارت های خود آموزش نوشتن رزومه حرفه ای .شاید برای به دست آورن مهارتی هیچ آموزشی ندیده باشید ولی به دلیل علاقه شما به آن موضوع در مورد آن تحقیق و مطالعه کرده باشید.

بنابراین کوچکترین آشنایی با موضوع مورد نظر را از قلم نیندازید زیرا شاید از نظر شما بی اهمیت باشد ولی برای کارفما حائز اهمیت باشد.

آموزش نوشتن رزومه حرفه ای

7- و در آخر از روحیات خود و نوع فعالیت خود در محیط کار از جمله روحیه کارتیمی توضیحی کوتاه بنویسید.

در بعضی موارد بهتر است تصویری از خود در رزومه بگذارید و اگر در سطح حرفه ای کار میکنید حتما رزومه دو زبانه تهیه کنید.

طول رزومه هم مهم است به گونه ای بنویسید که در عین حال که مختصری از وضعیت شماست جامع و آموزش نوشتن رزومه حرفه ای باشد. اگر بیشتر از 2 صفحه رزومه دارید از فونت کوچکتر استفاده کنید.

تست آموزش نوشتن رزومه حرفه ای

شرایط کاری و نوع فعالیت و میزان حقوق آموزش نوشتن رزومه حرفه ایشما هم برای کارفرما مهم است و اگر این موارد را در رزومه نیاورید حتما در روز مصاحبه از شما خواهد پرسید.بنابراین بهتراست حتما در مورد وضعیت کاری فعلیتان و اینکه از کی میتوانید در شرکت آن ها مشغول به کار شوید یادداشتی بگذارید.

برخی از مشاغل ماموریت محورند و اگر آموزش نوشتن رزومه حرفه ایبخصوص بانوان محترم که با این موضوع مشکل دارند می توانند آن را در رزومه خود متذکر گردند تا کارفرما از این موضوع آگاه گردد.

موفق باشید!

اگر برای نوشتن رزومه خود به کمک نیاز دارید ما در خدمت شما هستیم.